[Csaladtortenet 2] Krausgruber Lembergből

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2021. Jún. 20., V, 14:43:25 CEST

Kedves Kutatók! Segítséget szeretnék kérni szépapám, Kraus(z)gruber Ferdinánd (Nándor) születési bejegyzésének megtalálásában. Ferdinánd 1839.április 25.-én született, meg is találtam régebben a bejegyzést, de nem tudtam lementeni, most pedig utólag nem találom. Házasságkötésében, halálozásában és egyéb irataiban szerepel, hogy születésének helye: Lemberg, Gallícia. Ennél többet nem közölnek. Kerestem FS-en az érintett települések filmszámát, és az 1839-es évet, de nem találtam meg a bejegyzést. Biztosan ez a dátum, mert korábban láttam az anyakönyvet, csak mint írtam, nem tudtam lementeni...A szülők neve: K. Károly és Keller Karolina, róluk ennél többet nem tudok.Ha valaki esetleg adna útbaigazítást, akár csak egy filmszámot, vagy egyebet, ahol utána tudnék járni a szülőknek is, hálásan megköszönném!Kellemes vasárnap délutánt kívánvaDani