[Csaladtortenet 2] Krausgruber Lembergből

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Jún. 20., V, 14:47:37 CEST

Kedves Dani,

ahogy elnézem, ez lapozgatós történet...
https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=143832&query=%2Bplace%3A%22Ukraine%2C%20L%E2%80%B2viv%2C%20L%E2%80%B2viv%2C%20L%E2%80%B2viv%22&subjectsOpen=390125-50
Néhány templomit megnyitva nem látok indexelt állományt, csak fotókat.
Így újra kell böngészned a képeket, hogy vajon melyik templomban rejtőzik
az általad keresett információ

Üdv
Krisztián

Kurucz Dániel <dani7734 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 20., V,