[Csaladtortenet 2] Pincehely 1857 kiolvbasás

Klára Majoros majoros at t-online.hu
2021. Jún. 30., Sze, 17:45:23 CEST

Levelezés közben felmerült, hogy esetleg összekeverték a nevet
az alatta lévővel, ami Mari Kohn.

Ez azért érdekes, mert Schwarcz Mózes Leb feleségét Rozália -
Resi - Kohnnak hívták, a születési bejegyzésben említett
Schwarcz Salamon házassági bejegyzésében is ez a név
szerepel, ahogy az összes testvérével kapcsolatban is. Viszont, ő
a legfiatalabb gyerek, a papa újranősülhetett, de akkor miért
szerepel a Kohn név az eskövői bejegyzésben. Sem a Kaczár,
sem bármelyik kiolvasási javaslatban szereplő név nem bukkant
eddig fel.

Elkezdtem nézni a 007952149 számú filmet, ahol a kép található
a 13 kockán, és a 17. képen, alulról az ötödik sorban újra ott
szerepel Mari Kohn neve, de más tintával, más kézírással
utólagos javításként. Az eredetit viszont nem tudom kibetűzni.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS87-9QZT-H
?i=16&cat=280896

Klári

 --                    Klára Majoros