[Csaladtortenet 2] Pincehely 1857 kiolvbasás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jún. 30., Sze, 18:29:59 CEST

Kedves Klári!
Schwartz Mózes Leb feleségének, Resi Kohn-nak megvan a halotti bejegyzése?
Van Schwartz Mózes Lebnek házassági bejegyzése az utolsó két gyereke
születése között?

Egyébként az is simán előfordulhat, hogy a házassági bejegyzésnél a beíró
nem volt tudatában, hogy a legfiatalabb gyereknél más az anya, mint az
összes többi idősebb gyereknél.

Elég biztos vagyok benne, hogy Kayár és nem Kaczár van oda írva. És persze
lehet elírás: Kayár a Kohn helyett.

Üdv,
Anna

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 30., Sze,