[Csaladtortenet 2] FS tervek 2021/2022

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2021. Már. 4., Cs, 10:30:25 CET

Kedves Kutatók!

A prezentációt író Greg Nelson úrral volt szerencsém Salt Lake Cityben, az
FS központjában, személyesen tárgyalnom. Előd által felvetett kérdésekben,
nevezetesen mind az általuk tervezett indexelés,  mind a tervezett magyar
kutatóközpont témakörében már felvettem vele a kapcsolatot!

Üdvözlettel,

Reicher Péter
ügyvezető elnök
MACSE