[Csaladtortenet 2] FS tervek 2021/2022

Balog László baloglaci at freemail.hu
2021. Már. 4., Cs, 17:55:06 CET

Már előre is elnézést kérek, hogy élek.....

"   Kedves Kutatók!

A prezentációt író Greg Nelson úrral volt szerencsém Salt Lake Cityben, az
FS központjában, személyesen tárgyalnom. Előd által felvetett kérdésekben,
nevezetesen mind az általuk tervezett indexelés,  mind a tervezett magyar
kutatóközpont témakörében már felvettem vele a kapcsolatot!

Üdvözlettel,

Reicher Péter
ügyvezető elnök
MACSE   "

Minden bizonnyal BENNEM VAN ISMÉT A HIBA:
Viszont mivel ez az információ
- így már nyílt
- valamint közérdeklődésre számot tartó

Én kíváncsi lennék rá, hogy mi volt konkrétan a tárgyalás témája ??
Miben sikerült megállapodni, mert ez minden kutatót érint ??

Ha még MACSE tag is lennék, az is érdekelne, meddig akarta a vezetés ezt az információt jegelni ??