[Csaladtortenet 2] A bécsi Theresianum tanulói?

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2021. Már. 19., P, 07:46:39 CET

Köszönöm, de ez akkor (és ma sem) nem főiskola volt, hanem (alsó és)
középfokú iskola (kvázi általános iskola és gimnázium, ha jól olvastam a
viszonylag részletes Wikipédia leírást: linkjét  alább küldtem). A későbbi
időkben lett talán rövid ideig felsőfokú intézmény (is), aztán megint csak
középfokú oktatási intézmény. Azért is írtam az intervallumot 1820-1830,
mert valóban többször változott a funkció és a tanítottak életkora és
célcsoportja is!
Nemrég olvastam újra egyik dédanyám egyik testvérének egy régi levelét, S
ebben azt írja, hogy a nagyapja (egyik szépapám) oda járt gyerekkorában...
én ezt kétlem, de utána szeretnék járni.