[Csaladtortenet 2] A bécsi Theresianum tanulói?

Dr. Prokopovitsch László laszlo.prokopovitsch at prokopovitsch.hu
2021. Már. 22., H, 10:25:05 CET

Kedves Mindenki!

Olvastam itt a Bécsi Theresianumról. Sajnos nem tudtam követni a levelezést, és most már nem találom.

Dédnagyapám (Prokopovitsch Leó, szül Gnézda, 1887. 01.17.) az 1900-as évek elején oda járt, és szeretnék róla valami anyagot az iskolai éveiből. Semmit nem találtam fenn a neten. Van valami kontakt, vagy elérhetőség, ahol lehet információkat szerezni az egykori diákokról?

Minden segítséget előre is nagyon köszönök!

Prokopovitsch László