[Csaladtortenet 2] FS-Tools 3.0.2 nem működik

Laszlo Kutas laszlo at kutas.ch
2021. Már. 21., V, 13:58:51 CET

Kedves Listások!

AZ FS-Tools 3.0.2 nálam nem működik.

A belépést elfogadja,vagyis megjelenik a nevem, a beállításokat is, de a
Gyüjtemények keresésére kattintva a következöt írja ki:

Achtung: Diese Website unterstützt die derzeitige Version Ihres
Internetbrowsers nicht. Wenn Sie unsere Website bestmöglich nutzen wollen,
empfehlen wir Ihnen, Ihren Browser zu aktualisieren oder einen anderen
Browser zu installieren <https://www.familysearch.org/home/browser-upgrade>
.

Én standardszerüen a Google Chrome-ot használom, de próbáltam a Firefox-ot
is, azzal sem megy.

Az FS-Tools 5.0.0-t ki sem tudom nyitni.

Van valakinek ötlete ?

Üdv.

Kutas László