[Csaladtortenet 2] FS-Tools 3.0.2 nem működik

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Már. 21., V, 15:33:18 CET

Az FS-TOOLS saját tervezésű önálló böngészőt tartalmaz. Sajnálatos módon
ezt letiltották, mert jelentősen megnövelte a letöltések forgalmát.  A
hármas verzió Windows7 alatti alkalmazásra készült, az ötös csak
Windows10 alatt működött. Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása