[Csaladtortenet 2] Iskolai bizonyítványok kutatása

Schermann Ákos schermannakos at gmail.com
2021. Már. 21., V, 17:00:47 CET

Kedves Péter,

én is ajánlom az OPKM-et, a zárás alatt is készséggel kiszolgálnak. Ha
megírod, mit kérsz, szkennelik és küldik.
Hogy mi van náluk (és más gyűjteményekben) azt itt találod:
http://library.hungaricana.hu/hu/collection/iskolai_ertesitok/#
<http://library.hungaricana.hu/hu/collection/iskolai_ertesitok/#>

De az Arcanum ADT-ben is sok iskolai anyagot találsz.

Üdv.
Ákos