[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Re: Iskolai bizonyítványok kutatása

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2021. Már. 22., H, 09:29:57 CET

Kedves Péter,
Én az OSZK-ban találtam XIX-XX századbeli iskolai értesítőket,
többek között Dédnagyapám kassai, bölcsészeti karára vonatkozó 1847-ben
készült nyomtatott osztály-bizonyítványát (classificatio).
Pár nagyobb méretű fiókban ABC-ben, helységenként találhatók a
katalóguslapok egész történelmi Magyarországra vonatkozóan.
Gráberné és Dörnyei hatalmas munkával létrehozott nagyszerű
katalógusában ezt pl.-ul nem találtam meg.
üdv.
Hunyady László