[Csaladtortenet 2] FS-Tools 3.0.2 nem működik

Krisz Krisz bkrisz1980 at gmail.com
2021. Már. 22., H, 16:25:39 CET

Kedves László!

FS-tools 3.0.2 használata:
Nyisd meg, jelentkezz be (én inkább csináltam neki egy külön
regisztrációt), majd menj a letöltés fülre. A gépeden lévő böngészőben
(chrome, firefox) menj a Familysearch honlapra, keresd ott meg az a filmet,
amit le akarsz tölteni. Nézd meg a fényképezőgép ikonnal, a mikrofilm
számot (00számsor) másold be az FS-toolsba a DF-számhoz, és nézd meg a
filmkockákat, hogy mettől meddig akarod letölteni.
Nálam így működik. 40 filmkockánként szünetet tart.
üdv:
Krisztián

Laszlo Kutas <laszlo at kutas.ch> ezt írta (időpont: 2021. márc. 21., V,
13:59):