[Csaladtortenet 2] Arcanumon nemet csaladneveket kutatok figyelmebe

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Már. 30., K, 19:22:27 CEST

kedves Kutatótársak,

most szembesültem azzal a - logikus és technikailag indokolt - jelenséggel,
hogy sok esetben az Arcanum keresője nem tudja eldönteni a különbséget a l
(L) illetve a nagy i ( I) betű között. Én sokáig vackolódtam most Bandl
Rezsővel (Temesvár rendőrkapitánya, Herczeg Ferenc nagybátyja) amit a
kereső - ismétlem, logikusan és indokoltan - Bándi - nak ismert fel. Német
neveket kutatóknak erre figyelni kell.
(Ez amúgy egy régi ismert karakterfelismerési gond, a híres B8 probléma)

DEÁK Tamás
mailto: tamas at deakt.hu