[Csaladtortenet 2] Arcanumon nemet csaladneveket kutatok figyelmebe

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Már. 30., K, 21:12:08 CEST

A szövegfelismerő ezeket a dolgokat nem nagyon tudja eldönteni. Az említett
B8 probléma pont ez, hogy nekünk evidens, mi a különbség a B meg a 8
között, neki nem.

Itt még nyilván az is bezavart, hogy a Bándinak volna értelme magyarul
(Herczeg másik osztálytársával, Merkl Ferenccel lényegesen kevesebb hibás
találat van) , de sajnos ezekre nem lehet nagyon készülni.

Egy időben még az elválasztást is javították, mostmár sokszor van
elválasztási korrekció is, hogy szünet van a két szótag között pl. gó lya