[Csaladtortenet 2] Papi és úri szabó

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2021. Május. 6., Cs, 13:53:54 CEST

Kedves Kutatók!

Nagyapám, Barina József, aki 1887-ben született Mogyoróson papi és úri
szabómester volt Felsőgallán, ahová 1911-ben költöztek nejével. Felesége,
Hajna Julianna Alsó-Törökön (Alsó-Tureckán született 1982-ben, 164 km-re
tőle. Megismerkedésük lehetséges helyszínét kutatom. Talán a titok nyitja a
férj mestersége volt, nem valószínű, hogy Julianna kerülhetett egyedül
olyan messzire.

Kérdésem az volna, tudja-e valaki, hogy papi szabómesterséget egyáltalán
hol lehetett tanulni a 20. század elején? Én nem találok erre utaló
nyomokat. Vagy esetleg ötleteket várok a megfejtésre vonatkozóan, ki, mit
gondol?

Eddig is sok segítséget kaptam, amit nagyon köszönök.

Üdvözlettel: Erzsébet