[Csaladtortenet 2] Barcika

Biró Márta mobima1 at gmail.com
2021. Május. 12., Sze, 20:28:27 CEST

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és tanácsokat, nagyon hasznosak voltak.
A levéltárat még egyszer fel fogom keresni.
Egyszer már jártam a MÁV levéltárban, igaz akkor még úgy tudtam, hogy a
felmenő Szegeden dolgozott a vasútnál. A család váltig állította ezt. A
levéltárban megtaláltam  az özvegy MÁV nyugdij iránti kérelmét, ekkor
került a képbe Barcika. Itt viszont segítségetekkel megtaláltam a születési
anyakönyvet. Mint kiderült a felmenőm halála után felesége költözött
Szegedre, igy ragadt meg a családban a város neve. Szóval futottam pár kört
Szegeden, feleslegesen. Ennyit a családi emlékezetről. 😀😀
További jó kutatást mindenkinek
B.Márta