[Csaladtortenet 2] Barcika

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2021. Május. 28., P, 21:58:55 CEST

Kedves Márti!

1896 után már célszerűbb polgári anyakönyveket keresni.
Ugyanakkor polgári anyakönyveket Borsod megyében csak 1908-ig engedték
fotózni, így az FS-en nem fogsz találni.
Én ennek egy részét feldolgoztam a MACSE-nak.

Üdv, Gyurkó Tünde

Biró Márta <mobima1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 12., Sze,
16:58):