[Csaladtortenet 2] Francia érdekeltség

Henrik Reitzner henrikreitzner at gmail.com
2021. Május. 12., Sze, 20:39:07 CEST

Kedves Kutatók!

Úgy emlékszem vannak a sorainkban franciaország-szakemberek is! Hozzájuk
fordulok most kérdésemmel.
Nekem apám unokatestvére Reitzner Károly, aki Sopronban született (1894)
1913-ban beállt a francia idegenlégióba. Ott egy kisebb 2 éves
megszakítástól eltekintve majd 18 évet lehúzott.
1933-ban szerelt le Strassbourg-ban őrmesteri rangban, francia
állampolgárként. (az idegenlégió dokumentációs központjából Aubagne-ból
megkaptam a teljes anyagát, ami csodálatos!!!)

Azt szeretném kérdezni, hogy van e valamilyen lehetőségem felkutatni őt
valamilyen franciaországi adatbázisokban (lakossági összeírás,korabeli
telefonkönyvek :) )... esetleg ha nyughatatlan természetét ismerve a
világháború kitörésekor még csak 45 éves volt, valószínűsítem, hogy
bekapcsolódott francia oldalon... Szóval hogy esetleg a franciáknak nincs
valami II.világháborús veszteséglistájuk vagy valami ilyesmi ahol őt
megtalálhatnám?

Tudom bonyolult kérdés, de hátha van valakinek valamilyen ötlete...

Köszönettel

Reitzner Henrik