[Csaladtortenet 2] kérés _ Lukinich József

Tamás Tóth-Bencze toth.bencze.tamas at gmail.com
2021. Május. 13., Cs, 12:56:50 CEST

 Tisztelt Kutatótársak!
Amennyiben ez nem jelent túlzott problémát segítséget szeretnék kérni a
mellékelt (3 azaz három darab) képfie-okon található német (esetleg latin)
nyelvű szöveg lefordításához.
Addig eljutottam, hogy 1834- szeptember 22-én lépett be a 41.
gyalogezredhez (1-es számú kép)
A többi (1-es és 2-es kép) gondolom előmenetelére vonatkozhat később
őrmester lett, 1844-1846 folyamán "cadett" kb.: tisztlelölt.
a 4-es kép már a házasságkötésére vonatkozik, annyit sikerült belőle
kihámoznom, hogy 1847. február 16-án megnősült, ezt megelőzően 12-én és
14-én valamilyen felmentést adtak meg neki.
Előre is köszönöm.
Tóth-Bencze Tamás