[Csaladtortenet 2] HÉV vezető kutatása

Berci Tóth toberci at gmail.com
2021. Május. 29., Szo, 00:29:55 CEST

Kedves tagság!

Üknagyapám és testvére az 1910-es években HÉV vezetők voltak a
Cinkota-Gödöllői vonalon.
Ahogy az anyakönyvben fogalmaztak foglalkozásuk ként: “Helyiérdekű villamos
motorvezető”

Kérdésem lenne, hogy több embertől is hallotam már hogy a MÁV-nak is van
levéltára. Engem viszont a HÉV dolgozók adatai érdekelnének.  Ugye
akkoriban a BHÉV vállalat irányította, utána a BSzKRT-hoz került, majd az
1950-es években a MÁV vette át a HÉV irányítását. Aztán jött a BKV.

Nem tudja valaki (ha egyáltalán léteznek) hol, illetve kinél lehetne
keresni ilyesfajta iratokat ?

Köszönöm a segítséget előre is!

Üdv. Tóth Berci