[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérése

Andrea Papp andidoc4eye at yahoo.ca
2021. Május. 30., V, 17:11:56 CEST

Kedves Erzsébet!

Amit ki tudtam olvasni:

Urban Loritz Plébánia

1948. februar 19, született: február 18-án, 4 perccel 5 óra után Lakcím: Schottenfeld. 454

A keresztelt neve: Catharina Anna

Az apa rovat üresen áll

Az anya: Anna Gilly, katolikus, Günther Gilly lánya

Tehát Catharina Anna törvénytelen gyerek lehetett.

A többit egyenlőre nem tudom kibogarászni, de később még megpróbálkozom vele.

Üdvözlettel:

Andrea

Ui: A Schottenring régen Bécs határa volt, ma az első kerület. A Schottenfeld szerintem akkoriban Bécsen kívül eső terület volt, talán a mai Schottentor, aminek egy része a 9. kerületben van.

Gesendet von Yahoo Mail für iPhone