[Csaladtortenet 2] familysearch káepk elérhetősége

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2021. Május. 31., H, 18:35:33 CEST

Tisztelt Listatársak!

Valaki össze tudná foglalni röviden, hogy mit lehet tudni jelenleg a
familysearch kulcs piktogrammal jelzett filmekkel kapcsolatos
elérhetőségéről? Gyakorlati tapasztalat, hogy ezek a kulccsal és
fényképezőgéppel jelzett képkockák hol elérhetőek, hol nem.

Mi lehet a szabály, ami alapján elérhetőek?

És a második kérdés, hogy a mikrofilmen létező, de digitálisan nem elérhető
filmek most tényleg csak Salt Lake Cityben nézegethetők?????

Próbáltam rákeresni, sehogy nem találtam korábbi összefoglaló válaszokat.
Megköszönném, ha valaki összefoglalná a tudnivalókat.

Köszönettel:

Gaálné Balogh Erzsébet