[Csaladtortenet 2] familysearch káepk elérhetősége

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Május. 31., H, 19:30:03 CEST

Kedves Erzsi!
Kamera ikon: a film nézegethető, lapozható
Nagyító ikon: van a filmen indexelt rész, általában csak a
keresztelés/születés, de most már az államiaknál is előfordul és nem csak
születés.
Filmtekercs ikon: nem nézhető sehol, legtöbbször azzal az indokkkal, hogy a
tulajdonons nem járult hozzá a közzétételhez
Kulcs ikon a kamera ikon fölött: nagy valószínűséggel nem vagy
bejelentkezve (lehet, hogy csak kidobott 20 perc inaktivitás után).
Ilyenkor a böngésző Frissítés gombja vagy az újbóli bejelentkezés segít.

Nem kell Salt Lake City-be menni, Budapesten is van három Családtörténeti
Központ, ahol lehet nézni filmeket, telefonon hívd fel őket előtte:
https://www.familysearch.org/help/

Üdv,
Anna

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 31., H,