[Csaladtortenet 2] Kisszeben durva indexelési hiba

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Nov. 4., Cs, 09:00:22 CET

Aki facebookot (is) használ, tapasztalhatta, hogy 1-3 havonta van egy ilyen
megosztás
(keresztszülők indexelése szülők helyett, ami kétszeres hiba, mert fiktív
születések pluszban és valódiak hiánya)
Ezek vagy mind ugyan azok az anyakönyvek, vagy nagyon sok ilyen van!
És itt jön a képbe a FS mutatójának kényelmes és kritika nélküli
használata.... ;)
(Nem a FS-öt szidom, egy ekkora munkában kötelező hibának lennie)
üdv: Előd