[Csaladtortenet 2] Kisszeben durva indexelési hiba

A.M. schlosslovo at gmail.com
2021. Nov. 4., Cs, 09:19:00 CET

Abszolút osztom, én elég sok esettel találkoztam mikor az indexelésből
kimaradt egy-egy bejegyzés vagy éppen elindexelés (ha létezik ilyen szó)
történt, vagy a nevek voltak rosszak, vagy félre volt olvasva vagy teljesen
rossz volt az évszám (+20 évet tévedett az indexelő). Időigényes, de éppen
ezek miatt én töviről hegyire át szoktam nétni az anyakönyveket.

Ádám