[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Filmmaterial von Wien vor dem 1. Weltkrieg

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2021. Nov. 4., Cs, 11:01:24 CET

Schön!
Elég sok ilyen feljavított régi film van fenn a neten a világ több
városából. Magam is néztem ilyen, több, mint 100 éves, feljavított filmeket
mostanában Párizsról, Londonról, New Yorkról, stb.
Milyen klassz lehet annak, aki teljesen véletlenül ráakadna egy ükapára,
dédanyára, szépszülőre, amint éppen átsétál az utcán két villamos között.

Hunyady László <hunyady3 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 4., Cs
9:32):