[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Filmmaterial von Wien vor dem 1. Weltkrieg

Temesvári Jenő mail.temesvarijeno at gmail.com
2021. Nov. 4., Cs, 12:11:05 CET

Ugyanez jutott eszembe... Emelkedett a pulzusom, amikor a közeli képeken
néztem a fehér blúzos, sötét szoknyás hölgyeket. Nagymamám a
századfordulós években Bécsben élt, nevelőnő ill. házvezetőnő volt
jómódú nagypolgári családoknál.
Maradtak képek róla, (számos bécsi műteremben készültek) azokon is
hasonló a viselete az akkori divat szerint...