[Csaladtortenet 2] olvasas_MAGYARUL

Erika Grisztel erikagrisztel at gmail.com
2021. Nov. 8., H, 18:47:42 CET

Kedves Attila!

A zsidótörvények alóli mentesülés reményében jegyeztették be az
anyakönyvekbe utólag azoknál, akik jogosultak voltak rá (jellemzően
'38-ban). De tudtommal ez csak az első zsidótörvénynél jelenthetett
védelmet, később tovább szigorították a mentesülés szabályait.. :( A
tűzharcosi minőséget anyakönyvi kivonattal kellett igazolni, vagy
minisztériumi dokumentummal.

Üdv:
Erika

Attila Lanczkor <lanczkor.attila at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov.