[Csaladtortenet 2] FS pontossága

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2021. Nov. 9., K, 20:22:21 CET

Kedves FS használók!

Szeretnék egy név-elterjedési térképet
készíteni a karácsonyi családi bemutatómhoz. Azt terveztem, hogy a
gyakoribb családneveinkről egy excel táblázatot, majd térképet
készítek. A családnevek és időintervallumok mint oszlopok pl Szemán
1700-1800 majd Szemán 1801-1900 és így tovább. A sorokban pedig
Magyarország megyéi szerepelnek a fellelt adatokkal. Hozzá is fogtam a
FS segítségével az adatgyűjtéshez. Sajnálattal tapasztaltam, hogy
ismételt keresésre ugyanazon kritériumok mellett az FS más és más
eredményt adott.

Tapasztaltatok Ti is hasonlót?

Milyen praktikával
kapok azonos eredményt?