[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Nov. 10., Sze, 09:03:19 CET

Kedves Tamás!

Én az egyháznál próbálkoznek,ha volt egyhazi szertartás.Több Egyházmegyének
van online felülete,igaz fizetős.Nem tudom mekkora település,de ha az ember
kifog egy olyan papot,aki segitőkész,akkor az is jó megoldás lehet

Üdv!
Zsuzsa

Tamás Szabó <szabo.tamas956 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 10.,
Sze 8:52):