[Csaladtortenet 2] Beregrákos anyakönyv - Kárpátalja

Bodnár Éva bodnar.eva.x at gmail.com
2021. Nov. 15., H, 22:33:44 CET

Kedves Krisztián, kedves Kutatótársak!

Dédszüleim, Limbach János (vagy Johann Limbach) kéményseprő mester és
második felesége, Csigás Anna halálozási bejegyzését szeretném megtalálni a
*munkácsi* római katolikus anyakönyvekben, a halálozási évet nem tudom
pontosan (Limbach János 1899-1901 között, Csigás Anna 1888 vagy 1889-ben
halt meg), ha ebben tudnék tanácsot, segítséget kapni, az nagy előrelépést
jelentene kutatásom számára.

Előre is köszönettel:
Bodnár Éva

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 15.,