[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: halotti akv értelmezés

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2021. Nov. 23., K, 21:08:18 CET

Kedves László

A Patrik csak egy példa volt a halottiból. Amúgy ebben a településen van
Patrik családnevű személyek.
Itt pusztán az volt a kérdés, hogy a bejegyzéseknél, honnan lehet tudni,
hogy az adott személy szerepel, aki meghalt vagy a szülőé a név. De hála az
égnek Juli nagyon jól érthetően elmagyarázta nekem, amiért hálás vagyok. :)
És köszönöm a linket, jó lesz majd mankónak a továbbiakban:)

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. nov. 23., K,
21:00):