[Csaladtortenet 2] latin szöveg fordításához segítség kérése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Nov. 25., Cs, 19:25:14 CET

Kedves Adrián,

azért ezen a levlistán az ilyen jellegű szöveghez latin tudással bírók
száma meglehetősen csekély. Talán ha 3, aki eszembe jut hirtelen.
És nem biztos, hogy közülük mindenki sűrűn van a levlista előtt, hogy
perceken vagy néhány órán belül fordítson. Így "szemrehányni", hogy senki
nem siet, kissé hogyismondjam...  :)
De nagyon örülünk (én legalábbis igen), hogy tudjuk, hogy Te is a
latintudorok közé tartozol és számíthatunk a segítségedre, ha megszorulunk.

Üdv
Krisztián

Rieger Adrian-Francisc <afrieger at tiscali.it> ezt írta (időpont: 2021. nov.
25., Cs, 19:03):