[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 25274] Próba

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2021. Nov. 27., Szo, 07:37:53 CET

Kedves Ákos!

A levlistát, nint címzettett a "Címzett" (To:) vagy "Másolatot kap" (CC:) mezőben kell megadni.
Ha a levelezőrendszer a "Rejtett másolat" (Bcc:) mezőben találja a lista címét, elutasítja a levelet.

Üdv,
Gazsi

2021. 11. 26. 23:50 keltezéssel, Ákos Polgár írta:
> [...]
a családfa- és családtörténet-kutatással nem szoros kapcsolatban lévő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
szolgáltatásbeli Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE) csoportra.