[Csaladtortenet 2] Hösek (Horányi) Károly, 1885 Budapest

Pap Miklós miklos.pap at konzorcia.hu
2021. Nov. 27., Szo, 12:05:13 CET

Kedves kollégák,

segítséget szeretnék kérni a Hösel ( született Budapesten 1885.ben , 1933-tól Horányi-ra változtatta vezetéknevét ) Károly adatainak felkutatásához az FS-n. Mivel semmilyen dokumentációt nem találok az FS használatához , nem tudom, hogy pontosan hogyan célszerű használni a Kereső motort. Sajnos a tegnapi képzésből is kimaradtam.

Hösel (Horányi) Károly Nagymaroson volt jegyző (később főjegyző), elsősorban a házasságkötési (2 volt neki) adatai érdekelnek , tehát abban kérnék segítséget, hogy lehet a valószínűleg Nagymaroson megkötött házasságait lekérdezni a FS-ből.

Előre is köszönettel: Pap Miklós

[ http://www.konzorcia.hu/ ]