[Csaladtortenet 2] Segítségkérés - kiolvasás, értelmezés - Paks, evangélikus, 1816.

Károly Füzék fuzekkaroly at gmail.com
2021. Okt. 1., P, 20:17:55 CEST

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a csatolt képen látható házassági
anyakönyv első bejegyzésében a Polon Ferenc neve utáni szöveg
kiolvasásában és értelmezésében (a juvenis-t még ki tudom olvasni és
értem). Ha jól látom, ugyanez a szöveg szerepel az alatta lévő bejegyzésben
a menyasszony apjának, Polon Péternek a neve után is.
A bejegyzések a paksi evangélikus anyakönyvből valók. Talán az egyik szó a
lakhelyet jelölheti, de nem tudok beazonosítani Paks környékén hasonló nevű
települést.

(Elnézést, ha kétszer is megkaptátok az email-t, de az első próbálkozás
hibaüzenettel visszajött.)

Köszönöm előre is a segítséget!
Üdvözlettel:
Karesz