[Csaladtortenet 2] DNS kutató projekt update

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2021. Okt. 2., Szo, 13:43:39 CEST

 Az info elvileg hiteles, Küzmös Imre írta ki tegnap a facebook DNS csoportba.

Ezt vettem alapul. Igen, kicsit lassan indul be, én sem szeretnék senkit komolytalan dolgokkal belelkesíteni, hitegetni, de elvileg most mégis van rá pénz. Imre pedig jogász, szóval csak nem blamálná magát ő is fölöslegesen.

Én is örülnék, ha már beindult volna a projekt, mert az egyik nevezett, 88 éves kedves rokonom már haldoklik, könnyen lehet, hogy nem éri meg a mintavételt. :-(

Üdv: Ákos