[Csaladtortenet 2] rootsmagic

Ildikó Cseh ildigo65 at gmail.com
2021. Okt. 3., V, 21:30:33 CEST

Kedves János!

Ezért célszerű inkább egész  településen dolgozni, nem pedig házaspárokat
letöltögetni gyerekekkel.
Kényszerűség volt sürgősen újraházasodni, ha valaki megözvegyült, sokszor
több alkalommal is, mert a sok gyereket etetni kellett és a gazdaságot
vinni.
Ezt a szövevényes kapcsolati hálót csak a teljes egészből lehet kibogozni,
külön szálak összekötögetése helyett.
Én ezt a módszert választottam, miután felismertem a probléma lényegét, így
nem okoz problémát az eleve özvegy szülők házasodása, mert minden új adat
összekapcsolható a teljes adathalmaz ismeretében.

Üdvözlettel, Cseh Ildikó

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 3., V
17:49):