[Csaladtortenet 2] rootsmagic

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2021. Okt. 4., H, 07:38:57 CEST

Kedves Kollégák!

Nagyon igaza van Ildikónak, mindenkinek ajánlani tudom, hogy adott
települést eleve teljes feldolgozási igénnyel (települési családkönyv)
kezdjen kutatni. Sokkal hatékonyabb egy jól átgondolt adatbázisba
bedolgozni az adatokat (minden anyakönyvi adattal csak egyszer kell
foglalkozni), mint százszor át- és átforgatni egy-egy adatért ugyanazt az
anyakönyvet.

Egy adott település (plébánia) minden anyakönyvének minden adata egy
adatbázisban: ez a jövő, mert ennek komoly előnyei vannak (még az amúgy
fantasztikus indexelésekkel szemben is).

üdv:

gy.

Ildikó Cseh <ildigo65 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 3., V,
21:31):