[Csaladtortenet 2] FS változások

Christina G c.f.geller at gmail.com
2021. Okt. 5., K, 19:58:35 CEST

" keresztelési bejegyzéseknél jelenleg csak évszám található!"

Ezzel együtt még nagyobb hiba, amikor a helységnév ki van törülve, és csak
a megye van feltüntetve.
Most hirtelen csak egy példát találtam, de tudom van több is.

Pl. Tiszabeő, nem lehet rákeresni 0 eredmény, csak, "Jász-Nagykun-Szolnok,
Magyarország" alatt lehet keresgélni. Hogy a megyében hogyan találom meg
Tiszabeőt? Nem tudom.
Egy példa. (nulla találat)
nev Urban
hely  Tiszabeő, ev 1888
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.anyDate.from=1888&q.anyPlace=Tiszabe%C5%91&q.surname=urban

U.a. példa.
nev Urban
(hely nélkül) megye  Jász-Nagy-Kun-Szolnok, Hungary,  év nélkül
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.anyPlace=J%C3%A1sz-Nagy-Kun-Szolnok%2C%20Hungary&q.surname=urban

Tudom hogy több is van ahol nem csak az évszám van dátum nélkül, hanem
megye helységnév nélkül. Most csak ez jutott eszembe. (a helység név ugy
van jelezve, hogy eredeti helység, és cserélve van, CSAK a Megye nevére).

Üdvözletem, Christina