[Csaladtortenet 2] FS változások

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2021. Okt. 5., K, 20:29:50 CEST

Kedves Krisztina,

ha a várost a megyével, országgal beírod, akkor kiadja a találatokat.
Persze a város nem jelenik meg ekkor sem...

Tiszabeő, Jász-Nagykun-Szolnok, Magyarország

Én a Catalog-ból szoktam kimásolni :(

https://www.familysearch.org/search/record/results?q.anyDate.from=1888&q.anyPlace=Tiszabe%C5%91%2C%20J%C3%A1sz-Nagykun-Szolnok%2C%20Magyarorsz%C3%A1g&q.surname=urban

Üdv, Edit