[Csaladtortenet 2] Segítség kérése: Török Márton és Kály Barbara

Judit judit.pinterne at t-online.hu
2021. Okt. 6., Sze, 17:07:44 CEST

Kedves Tagok,

Török ágon nagyon elakadtam a kutatással, sehol sem találom a Török Márton
és Kály Barbara őseim házasságáról szóló bejegyzést.

Annyit sikerült kiderítenem, hogy született egy fiuk, Török András,
Battonyán, 1832.11.19-én. Felesége Takács Erzsébet Mária, aki született
Budapesten, 1839.08.23-án.

András és Erzsébet Budapesten, 1863.05.03-án házasodtak össze. Ezek az
anyakönyvi bejegyzések megvannak és nagyon sok minden az ő gyermekeikről,
leszármazottaikról.

Nagyon szeretném kideríteni, hogy vajon Török Márton és Kály Barbara honnan
származhatnak, hol, mikor házasodtak össze, hol, mikor haltak meg.

Az eddigi kutatásaim során a FS általában több, mint egy gyereket kidobott
találatként, még ha a többi gyereket lapozgatással is kellett keresni. Náluk
egyetlen gyereket, Andrást hozza csak ki.

Ötleteket szeretnék kérni, hogy hol, hogyan keressem őket, szerintetek mi
lenne a célravezető ebben az esetben.

Köszönöm.

Pintérné Judit