[Csaladtortenet 2] Veszprém

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2021. Okt. 6., Sze, 18:42:30 CEST

Kedves Gábor!

Na jól megijedtem én is. De megvannak, a "hármas Veszprémben":
 "Hungary, Veszprém, Veszprém, Veszprém"
https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=78107&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Veszpr%C3%A9m%2C%20Veszpr%C3%A9m%2C%20Veszpr%C3%A9m%22.
Hogy mekkora.... mi ennek a logikája, ezt amerikaiak csinálták vagy mi ez a
káosz?
Viszont az egyes Veszprémben a Veszprém megyeiben szerintem tök jó
összeírások, fenn van a Hengl féle összeírás is, remélem a többi megyére
is, mert a veszprémi pont megvan könyvben..

Üdv,
Gabi

Szilvágyi G. <szilvagyi.g at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. okt. 6.,
Sze, 16:43):