[Csaladtortenet 2] elhalálozás helye Ügyfélkapun

Sándor Béla Tegze stegze at gmail.com
2021. Okt. 15., P, 12:22:16 CEST

Lekérdeztem már több, mint száz 1970 után elhunyt személyt, de alig a felét
tudta csak azonosítani. Volt köztük budapesti halálozás is, '92 utáni is.
Két esetben kaptam csak helyadatot, egy budapestit, és egy
székesfehérvárit. Engem az zavar nagyon, amikor a kezemben tartott halotti
anyakönyvi kivonatról másolom be az általam amúgy is ismert adatokat, és
azt mondja, hogy a lekérdezett személy nem azonosítható. Szerintem ez az
adatbázis se nem teljeskörű, se nem megbízható. A kormányzati informatikai
rendszerek szokásosan harmatgyenge színvonalát hozza.

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 15., P,
12:14):