[Csaladtortenet 2] elhalálozás helye Ügyfélkapun

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Okt. 15., P, 12:37:46 CEST

Még en sem jártam túl nagy sikerekkel.Egyetlen dátumot adott ki,helyet nem.
Engem az zavar,hogy a lekérdezés elé,miért nem írnak egy tájekoztatót,hogy
mi az amit egyáltalán érdemes keresni,milyen paraméterek betartásaval ad ki
eredményt.''Szájhagyomany útján''terjed ugyan,hogy mit lehet és mit nem,de
azert ez nem normalis így.Szerintem!
Üdv
Zsuzsa

Sándor Béla Tegze <stegze at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 15., Pén