[Csaladtortenet 2] elhalálozás helye Ügyfélkapun

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2021. Okt. 16., Szo, 11:14:40 CEST

Kedves listatagok!

Felcsigázta a kíváncsiságomat amit írtatok, így én is nekiálltam tesztelni
a rendszert. Azt szűrtem le, hogy elsősorban a születési dátumra keres.
Több elhunyt családtaggal teszteltem, akiknek tudtam a születési és
elhalálozási idejét, és csak egy esetben nem adott találatot, viszont még
az 1975-ben elhunyt nagyapámat is megtalálta, meg az 1993-ban elhunyt
nagyanyámat is. Egyik nagybátyámat viszont nem, úgyhogy valószínűleg nem jó
a születési dátuma, vagy édesanyám nem emlékezett jól, amikor feldiktálta
anno a családfát, vagy más lett beírva a halottiba. A rendszerbe amúgy ha
beírtam az ominózus két pontot (..) mindenhova mint ismeretlen adatot,
akkor is megtalálta szépen rendben az elhalálozás helyét, idejét, szóval
ezért gondolom, hogy szül. dátumra keres. Sajnos a szül. dátumnál nem tudom
mit lehetne csinálni, hogyha ismeretlen vagy hibás az adat, semmit nem
engedett, csak konrét év, hó, nap megadását fogadta el. Kár, hogy ezt nem
lehet ismeretlenbe megadni... Meg az is kár, hogyha hiányos adatot adok meg
(a két pont), akkor nem tölti ki az ismert adatokat, mint név, szül.hely,
vagy anyja neve stb.

Üdv: Holécziné Panni

Lululu via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2021. okt. 15., P, 15:35):