[Csaladtortenet 2] érdekes és tanulságos mozi a DNS-vizsgálat eredményeiről

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2021. Okt. 20., Sze, 13:11:00 CEST

A Facebook is dugig van olyan csoportokkal, ahol napi szinten több tucat
ember osztja meg az ilyen meglepetéseit a csoport többi tagjával.
Elképesztő sztorikat lehet olvasni.
Viszont elfelejtjük, Hogy a "negatív" meglepetések mellett vannak olyan
emberek, akik pont azért csinálnak DNS tesztet, mert nem tudják, hogy kik a
szüleik, vagy ki az apjuk: pl. születéskor örökbe adták őket, stb. Számukra
a DNS teszt eredménye, a"meglepetés" éppenhogy eg megnyugvást hoz és végre
rátalálnak arra a nagyobb családra, ahonnan biológiai értelemben származnak.
Így találtam én is meg az egyik dédapámat. Tehát sokak számára a
"meglepetés" éppenhogy kifejezetten egy kívánt dolog.

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. okt. 20.,
Sze 11:43):