[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: érdekes és tanulságos mozi a DNS-vizsgálat eredményeiről

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2021. Okt. 20., Sze, 21:16:57 CEST

      Kedves Kutatótársak!

  Az ellen oldalt -  sokakban meg sem fogalmazható- , de belső krízist kiváltó dolgokban nyilatkoznék: Kell egy Hit A DNS teszthez és kell egy Hit a kutatásban elértekhez!!! Ezért írtam annak idején, hogy, ha teszthez adtok le DNS-t, azt Angliában tegyétek, de lehetőleg Angol ismerősök által és lehetőleg ne a Magyar neveteken! Nem mindenható a külföldi eredmény, de az lehet, ha sokakban egyezést mutat! Legyen mindenki nyitott, de ne hiszékeny.

                                                         üdv.. László