[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: érdekes és tanulságos mozi a DNS-vizsgálat eredményeiről

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2021. Okt. 21., Cs, 08:45:05 CEST

           Kedves Ákos!

   Valószínű én nem határoltam be jól a mondanivalómat. Amit írtál is az eredményeidről az biztos, hogy nagyon OK.,megbízható  eredmény. Hiszen , ha másra nem, akkor a sok elvégzett apasági tesztre, ha gondolunk már szinte több mint valószínű eredményekkel bírnak.A távoli múlt genetikai alapú -kuncsaftra szabott -feltérképezéseivel kapcsolatban van bennem még kétely. Részben azért is, mert valahogy minden belefér az idő távlataiba. Kutatótársunk írt annak idején, hogy Kelta ősöket térképeztek fel neki, amiről itt valószínűsítették , hogy akár lehetett is.Úgy rémlik az volt egy Angol cég, de bármely cég is lehet, nálam még valamiért az ezeréves és korábbi visszatekintés DNS alapon bizonytalanságot kelt, de lehet csak én vagyok túl maradi, szkeptikus még e dolgokkal szemben.

                                                                                                  üdv.: László